[dernek] Re: Fwd: Linux in Europe : Bunu kullanabiliriz

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 12 Jul 2003 - 13:12:10 EEST

    Bu ay icinde parlamentoda acik kaynak kodunun gundeme gelmesini bekliyorum.
    Bizlerin bu tur dokumanlari toparlayip, kendi weblerimizde, derli toplu olarak
    tutmamizda yarar var.

    Bu kapsamda, elinde bu tur metin olanlar, bu listeye atabilirler mi ?

    Web-cg deki arkadaslar, webte bu amacla bir yer acarlar mi ?

    Bu doıkumanlarin otesinde bizim, bunlari harmanliyarak bazi metinler uretmemiz
    gerekir.

    ozellikle:
    - dunyadaki gelisömeler, egilimler

    - turkiye'deki gelismeler, basari oykulari

    - niye acik kaynak kodu, ve linux vs urunleri

    - ozelikle, kamu, okullar ve kobi icin onemi
    konularinin altini cizmek gerekir diye dusunuyorum.

    Bu konuda, belge ve derli toplu gorus ileri suren mesajlara cok tesekkur
    edecegim.

    Saygilar
    Mustafa Akgul