[dernek] Re: TEGV

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 16:09:21 EEST

    On 9 Jul 2003, Enver ALTIN wrote:

    > Yanılıyorsunuz. Y.Ö.K. ve M.E.B. ders programlarının kapsamını belirler,
    > ancak içeriğini eğitimcinin bilgi, beceri ve inisiyatifine bırakır.

    Dogru da... "Benim bildigim" kapsamin icinde sunlar yaziyor:
    "Pgrencilere Word, Excel, PowerPoint ogretilecek".

    Simdi durum boyle iken ogretmen kendi insiyatifini kullanip OpenOffice
    ogretemez. Kapsami belirleyen kisilerin kotu niyeti olmayabilir; ama
    sonucta oraya word yazilmis; ogretmen de onu uygulamak durumunda.
    "OpenOffice Writer" ogretecegim diyemiyor.

    Akgul Hocam da yazmisti, MEB ile iyi iliskilere girmek gereklidir. Onlara
    birseyleri kabul ettirmek, altlara indikce bize kolayliklar saglayacaktir.

    Bu bilgileri nereden mi aldim? Nigde ve Abant Izzet Baysal
    seminerlerimizde tanistigimiz bir hocamizdan. Kendisi de egitimde Linux
    konusunda calisiyor.

    > Ülkemizde uygulanan "Milli Eğitim" politikası, eğitimcilere
    > düşündüğünüzden çok daha fazla güvenir.

    4 kisilik ailemde 3 kisi ogretmen; "ne yazik ki" seninle ayni goruslere
    sahip degilim. Keske deddigin gibi olabilse.

    Sevgiler.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr