[dernek] LKD vee penguenler olarak ne yapmaliyiz ?

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 15:20:30 EEST

    MS ve TEGV kapmayasi lkd-uye ve dernek listesinde
    epey bir hareketlilik kazandirdi.

    Ne yapabiliriz, konusunda herkesi biraz geri
    cekilip, dusunmeye ve listeye yazmaya davet
    ediyorum. Dah aonemlțiis tabii, burada ortaya
    cikan fikirler etrafinda daha cok caba
    harcalidir.

    Cok acik bazi seyler var:

    - guzel, doyorucu, kapsamli webler zinciri

    - belgeler, kitaplar, teknik destek

    - egitim seminerleri, dergilerde yazilar, TB,lerde
    konusmalar, gazetelerde haberler

    - cesitli pilot projeler:
    okullar icin, kobiler icin, kamu icin

    - brosur ve afis: guzel bir sloganla acik kaynak
    ve linux ęcęn turkiye iicn onemții
    anlatan bir afis, ve guzel bir brosur

    - iyi dokumente edilmis basari oykuleri
    (basari-cg'ye baskan ariyoruz!, cg de calisacak
    gonullu ariyoruz)

    - bildirgeler, politika dokumanlari;
    konuyu kamuoyunun dikkatine getirecek cabalar
    - ....

    Yaratici fikirler ve gonullu destek istiyoruz!
    Bu hepimizin ortak cabasiyla olacak.

    Saygilar
    Mustafa Akgul