[dernek] Re: Bir Linux uzmanı kaç saatte yetişir?

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 11:43:49 EEST

    Yusuf bey merhaba,

    On Tue, 2003-07-08 at 21:49, yusuf@gazi.edu.tr wrote:
    > Bir Linux uzmanı kaç saatte yetişir?

    Aklınızdan geçenleri e-posta içerisine dökme biçiminiz hakkında bir
    ricada bulunacağım izninizle. Oldukça uzun ve dikkat çekici sözcükler
    kullanarak, ilginç bir üslupla yazıyorsunuz; tebrik ediyorum ancak
    mümkünse düşünceleriniz kısa ve öz olsun. Gereğinden fazla uzun (ve
    biraz biçimsiz) olunca açıkçası tamamını okumaya vakit ayıramıyorum
    (daha doğrusu okurken sıkılıyorum).

    Açık sözlülüğümü bağışlayın,

    Saygılar

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com/		- mailto: ealtin at casdb dot com