[dernek] Re: TEGV

---------

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 09:32:49 EEST

    On Tue, 8 Jul 2003 16:08:38 +0300 (EEST)
    Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> wrote:

    > Merhaba,

    > Murat hocam, "haydi gaza gelelim, ucalim gidelim" diye gidilirse olmaz bu
    > is... Fikir guzel ama acele edersek zararli oluruz. Akgul Hocamizin dedigi
    > gibi: Oncelikle bir tanisalim. Ortak bir etkinlikte (tuh, Compex'te keske
    > daha iyi yoklasaymisim) beraber olmaliyiz. Birbirimizi tanidiktan sonra
    > oraya Linux'u sokabiliriz. Bu tanisma suresi icinde elimize raporlarimizi
    > alalim. On calismalarimizi bitirelim. Egitmenlerimizi organize edelim;
    > fikir uretelim ve cooook calisalim. Akademik yardim alalim, vs vs.
> [...]
    Hazirlik asamasinda, yanimiza bir kac kurumu da almaya calissak. Mesela prensipte birlikte calisma karari aldigimiz EMO'yu.
    Bunun yaninda universilerimizin bir tanesi de olabilir. TEGV'nin karsina da bu sekilde ciksak daha etkili olabiliriz. Hatta daha ileride benzer organizasyonlara sunulacak onerilerde temel olabilir. Sirada MEB var.

    --
    Sevgiler,
    Ahmet DERVIS