[dernek] Re: TEGV

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 19:53:31 EEST

    Selamlar,

    Tue, Jul 08, 2003 at 07:34:37PM +0300 , Devrim GUNDUZ :

    > Ozel bir iletiyle ne demek istedigimi aciklamistim; liste uyelerine de
    > aciklayayim ki yanlis anlasilmasin:
    >
    > Baris YK uyesi; Enver'in dusuncesine Baris'tan onay gelince (ve ardindan
    > Enver uygulayinca) monitore bakip bakip gulen birisi oldum :) iki
    > arkadasim yanyana oturuyorlar; guzelce iletisim kurdular, ne guzel dedim.
    > Amaciniz LKD degil tabii ki... biliyorum :)

    Yok böyle de değil :). Şu an yan yana oturmuyoruz. Bugün Enver'in yüzünü
    dahi görmedim, dışarıda işlerim vardı. Liste üyelerinin görmediği,
    duymadığı hiçbir şey de konuşmadık, konu ile ilgili. Yeri burası.

    Ama belki akşamları içerken ne olacak bu memleketin hali deriz,
    bekleriz :).

    iyi çalışmalar,

    --
    Baris Metin