[dernek] lkd-uye: aktugt@hipokrat.org post needs approval (fwd)

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 15:16:11 EEST

    >From aktugt@hipokrat.org Tue Jul 8 14:59:54 2003
    From: "Tanju Aktug" <aktugt@hipokrat.org>
    To: <lkd-uye@liste.linux.org.tr>
    Subject: TEGV ve bilisim egitimi
    Date: Tue, 8 Jul 2003 14:56:48 +0300

    LKD'nin TEGV ile birlikte calisabilecegi yazilmisti. Merak ettim sayfalarina
    baktim.

    ibret verici sayfanin adresi asagida:
    http://www.tegv.org/egit_prog_11.htm

    en ibretlik bolumu de burada:
    BİLGİSAYAR OKUR - YAZARLIĞI Programı Nedir?

    Bilgisayar Okur-Yazarlığı Programı , çocukların bilgisayarla tanıştığı ,
    Word - Excel - Powerpoint programlarının ve günlük yaşamda bilgiye ulaşma
    yollarının öğretilmesi için geliştirilen eğitim programları zinciridir.

    turkce karakterler sayfadan, ozur dilerim.

    Tanju Aktug