[dernek] [lkd-uye] Re: tartışmayı dernek listesine (fwd)

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 14:58:45 EEST

    lkd-uye listesinde yogun olarak suren, "MS,
    egitimler, ve Linux" tartismesini dernek
    listesine tasiyoruz.

    lkd-uye listesidneki herkes, su anda dernek
    listesinde. Bunu haber vermek istedim.
    Ayrica ben dernek listesiden cikmak istiyorum
    diyenler var ise

    To: dernek-request@liste.linux.org.tr
    Subject: leave

    mesajini gondererek listeden cikabilirler.
    dernek yerine baska liste adi yazarak ayni ilsemi
    dihe rlistelerde, ve leave yerine join (
    subscribe) ayzarak uye olabileceginiiz. ve tum
    listeci islemleri icin
    http://liste.linux.org.tr/
    yi referans olarak alabileceginiiz hatirlatmak
    şisterim.

    Saygilar
    Mustafa Akgul

    Merhabalar,

    lkd-uye ye uyeligi mecburi tutmaya
    calisiyoruz.
    sart degil ama su andaki egilim oyle.

    Devrim'in uyelerin daha fazla soz hakki vardir
    degerşendirmesi gecerli ama, dernek hakkind
    abu derece yogun bir tartismay giren kisiyi kisa
    sured e dernege kazaniriz, o kisi dernege katki
    veriyor diye dusunebiliriz.

    dernek ve lkd*-uye listekeri asrind a cokj fazla
    fark yoktur.

    Son YK toplantsind a da lkd-uye listesi uyelerin
    dernege uye olmasi. ve duyuruların dernek
    listesidne yapilmasi yapilmasi gorus benimsendi.

    Sayet uygun gorurseniz, LKD ile ilgili uzun
    tartismalarin, drnekte ytapilmasini, lkd-uye de
    tabii ki uyelerde gorus belirtip, elestiride
    buylunabilsin ama lkd-uyeyi dusuk hacimd e
    tutmaya ozen gosterin.

    Ben izninizle, bu listedeki kisileri dernek
    listesinede uye yapiyorum.

    Saygilar
    Mustafa Akgul