[dernek] linux+hp+oracle+bea ve bir oneri...

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Wed 24 Dec 2003 - 01:48:35 EST

    Sabah Ziya hocanin mesajini gorup mutlu oldum; ozgur yazilimi anlatirken
    kullanilabilecek bu tur mermilerin cok onemli oldugunu dusunuyorum.

    Bir mermi de benden. TPPC'nin en iyi 10 TPC-C on-line transaction
    processing benchmark'inin tepesinde Linux var. Linux, HP, Oracle ve BEA
    urunlerinin bir arada oldugu bu cozum yalnizca en yuksek performansi
    veren cozum degil ayni zamanda birim performans icin en az odenen cozum
    olmasi acisindan da ilginc... ;)

    http://www.tpc.org/tpcc/results/tpcc_perf_results.asp

    Bir de oneri... Su mermileri biriktirecek bir de site yapsak. Fiyakali
    olmasi onemli degil; sadece belgeleri yigabilecegimiz bir alan olmasini
    onemsiyorum. Marketing acisindan lkd.org.tr altinda degil ama bagimsiz
    ve marka olabilecek bir proje adi ve site ile yapmayi oneririm; aklima
    hemen ozgurmermi.com geliyor. Toplu tufekli ikonlar/resimler de kolayca
    uydurulabilir... Proje bir LKD projesi olsun, ben/biz sahiplenelim
    seklinde bir onermem yok.

    Katki vermek icin one cikan olursa haftada bir kac saatimizi ayirarak
    LKD faaliyetlerine bu bicimde destek olmayi oneriyorum.

    selamlar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.