[dernek] Ilginizi cekeceginden emin oldugum bir kilavuz...

---------

From: Ziya Karakaya (ziya@atilim.edu.tr)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 19:41:44 EST

    Selamlar,

    (sevgili Gorkem, TV programlarinizda isine yarayabilir)

    Avrupa Komisyonu alt calisma guruplarindan birisinin uretmis oldugu Acik
    Kaynak Yazilim'a (Open Source Software-OSS) gecerken karar verilmesine
    yardimci olacak bir hesap cetveli ve karar verdikten sonra
    kullanilabilecek guzel bir kilavuza erisebilirsiniz. Bu konuda bir sure
    once yurt disindan bir arastirma kurumu tarafindan aranmis ve benzer
    sorular ile karsilasmistim. Saniyorum ki aramizdan bazilari da aranmis ve
    bilgi alinmistir.

    http://europa.eu.int/ISPO/ida/jsps/doc.jsp?1647

    Bazi durumlarda bizim soylememiz yeterli olmuyor (ne kadar da dogru
    soylesek). Bu gibi durumlarda kullanabileceginiz guzel bir calismadir ve
    henuz 2 once finalize edilmis, halen de duzeltmeleri ve arastirmalari
    devam eden bir calismadir.

    Ayrica, eger OSS ve eGovernment sozcukleri ile google'dan arama
    yaparsaniz, ingiltere, hollanda, almanya ve Avrupa Konseyi'nin yani sira,
    OSS'i tesvik eden diger ulke bilgilerine ulasabilirsiniz.

    Bu arada http://www.egovos.org/ adresini de ziyaret etmenizi tavsiye ederim.

    Sevgilerimle,

    --
    Ziya Karakaya