[dernek] Re: Linux TV programi

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 13:55:08 EST

    >Hayirli ugurlu olsun. Boyle bir program lazimdi.
    >Yalniz bu krallik-imparatorluk olayi biraz abarti olmus gibi geldi bana. En
    >son Fatih Terim'e imparator demislerdi onun da hali ortada.
    >Benim bildigim Penguen'ler biraz mutevazi olur.
    >
    >Biz de Digiturk yok. Umarim serbestce izlenen bir kanalda tekrar edersizin.

    :-))) Açıkçası biz o isimleri bulurken konunun Fatih Terim'e kadar
    uzayacağını hiç ummamıştık. Siz hiç bir kral penguen ya da imparator
    penguen gördünüz mü? Öyle bir gariban hayvancağızın mütevazilik,
    sallapatilik ve paytaklık dışında bir seçeneği yok.. Bir kaç gece
    National Geographic ya da Discovery Channel seyrederseniz ne demek
    istediğimi daha rahat anlarsınız :-D Henüz işletim sistemleri krallığı
    kurulmadı ki imparator olalım :-D

    Programa espri unsurları katmazsak çok yaşamaz, sizler de o gözle
    seyredin, rahat olun, keyfinize bakın derim.

    İyi çalışmalar
    Görkem