[dernek] Re: Linux TV programi

---------

From: Turker Gulum (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 11:20:34 EST

    Hayirli ugurlu olsun. Boyle bir program lazimdi.
    Yalniz bu krallik-imparatorluk olayi biraz abarti olmus gibi geldi bana. En
    son Fatih Terim'e imparator demislerdi onun da hali ortada.
    Benim bildigim Penguen'ler biraz mutevazi olur.

    Biz de Digiturk yok. Umarim serbestce izlenen bir kanalda tekrar edersizin.

    Iyi yayinlar

    Turker