[dernek] Re: bazi sorular

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 06:33:47 EST

    Ziya Karakaya yazmış:

    >Selamlar,
    >
    >Atilim Universitesinde en az 5-6 kisisel bilgisayarda Linux var..
    >
    >Benim butun bilgisayarlarimda linux var.. 3 tanesi su anda onumde.. (DELL,
    >SUN ve INTEL)...kisacasi benim oldugum her yerde Linux var..
    >
    >Danismanligini yaptigim, TTGV ve TIDEB destekli bir Arastirma Gelistirme
    >projesinde (ODESA LTd. Sti. Cyberpark-Bilkent) Linux kullanilmakta.
    >
    >Bir doktor arkadasim (Genel Cerrah Unsal Avcioglu), muayenehanesi'nde Linux
    >kullanmakta. (Bunu ozel sirket sinifinda alirmisiniz bilemiyorum.)
    >
    >Ozet olarak,

> [...]

    Merhaba

    Yeri gelmişken, ben de listede aynı soruyu OpenOffice.org yazılımı için
    sormak istiyorum. OOo kullanan özel/kamu firmaların ve STO'ların bir
    listesini çıkartıyorum. Elimde 14-15 firmalık bir liste var (hepsi
    tanınmış ve büyük).

    Eğer OpenOffice.org kullanan firma biliyorsanız bana ya da listeye
    iletir misiniz?

    İyi çalışmalar
    Görkem