[dernek] Re: bazi sorular

---------

From: Ziya Karakaya (ziya@atilim.edu.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 06:21:33 EST

    Selamlar,

    Atilim Universitesinde en az 5-6 kisisel bilgisayarda Linux var..

    Benim butun bilgisayarlarimda linux var.. 3 tanesi su anda onumde.. (DELL,
    SUN ve INTEL)...kisacasi benim oldugum her yerde Linux var..

    Danismanligini yaptigim, TTGV ve TIDEB destekli bir Arastirma Gelistirme
    projesinde (ODESA LTd. Sti. Cyberpark-Bilkent) Linux kullanilmakta.

    Bir doktor arkadasim (Genel Cerrah Unsal Avcioglu), muayenehanesi'nde Linux
    kullanmakta. (Bunu ozel sirket sinifinda alirmisiniz bilemiyorum.)

    Ozet olarak,

    * Atilim Universitesi,
    * ODESA Ltd. Sti. (Cyberpark-Bilkent)

    dahil edebilirsiniz. Eger ODTU'den ses cikmazsa, ben soyleyim kesinlikle
    var.. En azindan benim oradaki kullandigim kisisel bilgisayarlar da LINUX.

    Selamlar,
    Ziya Karakaya