[dernek] Re: inet-tr icin gönüllü aranıyor.

---------

From: Selami Aksoy (selami@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 11:34:50 EST

    On Thu, 11 Dec 2003, Serhat Ayan wrote:

> [...]
    > Standlarda genellikle insanlarin ilgisi saniyelerle sinirli oldugu icin
    > ozellikle urun satilmayan lkd gibi bolumlerde belli bir anlatim sirasinda
    > "az sonraa" tadinda bir umut isigi yakmak, standciligin raconunda var :)))
    >
    > kendimi linuxu son kullaniciya anlatacak kadar yetkin gormedigimden standda
    > durmamin kullanici ilgisi dagitacagini dusunuyorum. Ctesi gunu orada
    > olacagim.
    >
    > Bir oneri: Gelen kisileri orada istekleri dahilinde bir mailingliste dahil
    > etmek, daha fazla bilgiyi oradan alabileceklerini soylemek dogru olur mu?

    Tabii ki bu mumkun fakat insanlari birilerinin listeye eklemesi yerine
    nasil listelere kendisini ekleyecegini anlatmak veya
    http://liste.linux.org.tr web sitesini verip listelere kendilerinin
    girmesini saglamak daha iyi bir davranis sekli olacaktir kanaatindeyim.
    Bu sayede hem listelere nasil uye olunur, uyelikten nasil cikilir bunu
    ogrenecek yarin listeden cikmak istediginde de bu isi bir baskasinin
    yardimi olmadan kendisi yapabilecektir. Aksi taktirde listeden cikmak
    istediginde de listeye kim eklemisse ona e-posta atip beni listeden
    cikart diyecektir. Ogrenme arzusu icinde olan kisilerin listelere nasil
    uye olunur, uyelikten nasil cikilir seklindeki bir bilgiyi ogrenmek icin
    cabe sarfetmesini beklemek te bizim hakkimizdir diye dusunuyorum.

    --
    Selami Aksoy.