[dernek] Re: inet-tr icin gönüllü aranıyor.

---------

From: Serhat Ayan (serhat@ayan.org)
Date: Thu 11 Dec 2003 - 10:41:42 EST

    benim elestirim ilgilenmiyorlar veya ilgilenemiyorlar cumlesinde degil.
    Standlarda genellikle insanlarin ilgisi saniyelerle sinirli oldugu icin
    ozellikle urun satilmayan lkd gibi bolumlerde belli bir anlatim sirasinda
    "az sonraa" tadinda bir umut isigi yakmak, standciligin raconunda var :)))

    kendimi linuxu son kullaniciya anlatacak kadar yetkin gormedigimden standda
    durmamin kullanici ilgisi dagitacagini dusunuyorum. Ctesi gunu orada
    olacagim.

    Bir oneri: Gelen kisileri orada istekleri dahilinde bir mailingliste dahil
    etmek, daha fazla bilgiyi oradan alabileceklerini soylemek dogru olur mu?

    Saygilarimla
    Serhat Ayan