[dernek] bir gonullu

---------

From: \ (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Sat 23 Aug 2003 - 22:46:43 EEST

 2.linux senliginde bu gonulluluk meselesi gundeme gelmisti.LKD nedir,ne
degildir semineri vardi sanirim.Mustafa Hocam da bize
katilmisti.Gelenlerin coguda LKD uyesi/sempatizani oldugu icin cok sicak
bir ortamdi.Konu, gonulluluk, ayda kac defa seminer verilmeli,kimler
vermeli,daha onceden verilmis semineri bir daha ne zamana vermeli gibi
noktalara gelince biraz kafalar karisti.Cunki seminer verenlerde temelde
birer gonullu ancak bizim gonulluden anladigimiz ilk bakista bu olsada su an
icin daha angarya islerin yapilmasi icin gonulluler gerek.Bu o sohbette
gecen bir satir arasiydi.senlikte penguen kiyafeti giyecek ,sunumlar arasi
koordinasyon icin calisacak (su tasimak,anons yapmak),senlikten sonra
masalari tasiyacak,ortaligi toparlayacak insanlara gereksinim oldugu
anlasildi.Tabii ki burada gorev dagitimi yaparken -sen sucusun,sen
penguensin denmeyecegi/denilemeyecegi icin hepsine toptan gonullu denilip
cikiliyor.Durumu gordugumde oradaki pek cok kisi gibi bende gonullu olmaya
karar verdim ve orada masalari tasimaya,yardimci olmaya
calistim.Cikarkende pazar gunu saat kacta gelmem gerektigini sordum ancak
ertesi gun gelmeyecegimi pek cok kisi gibi bende biliyordum.Nedendir
bilmiyorum ama ertesi gun gelme istegi dogmadi, bunun kesinlikle masa
tasimamla ilgisi yok.(pek cok penguen gibi yapimiz musait:)))Hatta 1-2
saat once sunumlarini izledigim insanlarla masa tasimak acaip bir duyguydu
ama bu bile ertesi gun gelmem icin yetmedi.Ben deneme hakkimi bir daha
kullanmak istiyorum,senlikten once gonulluler sunumlari izleyebilecek mi
diye sormustum ve maalesef cevabi yüzünden gonullu olmamistim.3. senlik
itu de olacak herhalde penguen kiyafeti giymek benim icin eglenceli
olacaktir.Bir mazeretim olmazsa ben bu ve bunun gibi isler icin orada
olacagim.

                                    soz aidatimi yatiracagim diyen umit

Not:Didem Kamoy un bu konudaki umutsuzlugu uzun surmez umarim.