[dernek] Projeler hakkinda

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 11:02:01 EEST

    Yeni bir uye olarak projeler konusunda bir sey danismak istedim:

    Bizim bir kac arkadas olarak dis ticaret agirlikli ve e-belge odakli bir
    projemiz mevcut: bunun bir turevi olarak bu arkadaslarin Beta Kitap'tan
    Internet Ticareti adli kitaplari yayinlandi (Emre Civelek ve Edin Guclu
    Sozer)... Asil istedigimiz XML tabanli dokumantasyon degisimine izin veren
    bir mekanizmayi hayata gecirmek ve dis ticaret maliyetlerine onemli bir
    katki saglamak... Bunu ozellikle ben acik kaynak projesi olarak hayata
    gecirmeyi diliyorum. Istemeyerek kisaca kendimden bahsedeyim: 8 yildir dis
    ticaret alaninda bankacilik yapmaktayim ve bu alanda Milletlerarasi Ticaret
    Odasi bunyesinde seminer vb yapilarda gorev almaktayim...

    Projemiz aslen dogrudan e-belge ile baglantilidir ve sanirim bu konuda
    hayata gecerse e-devlet konusunda da oldukca faydali olacaktir; ticaret
    odalari, bankalar, ihracat/ithalatcilar, gumruk idareleri vb kesimler
    islemleri daha az maliyetle ve Internet gucuyle gerceklestirebilecektir.

    Bu proje dernegimizin projeleri kapsamina girer mi?
    Girer ise ne yapmali?

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan