[dernek] LKD-YK Duyuru

---------

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 17:00:56 EEST

    1.- Etkinlik-CG Yurutme Kurulu Atamasi
    2.- Calisma Gruplarinin Durumu
    3.- Gonullu Yonetimi Calisma Grubu
    4.- Destek Cagrisi

    1.- Etkinlik-CG Yurutme Kurulu Atamasi
        Linux Kullanicilari Dernegi, Yonetim Kurulu Etkinlik Calisma Grubu
    icin asagidaki sekilde gorev dagilimi yapmistir.

     - Devrim Gunduz (CG Baskani)
     - Didem Kamoy (CG Yurutme Kurulu Uyesi)
     - Onur Kucuk (CG Yurutme Kurulu Uyesi)
     - Kerem Can Karakas (CG Yurutme Kurulu Uyesi)

    Calisma grubu LKD'nin icinde yeraldigi ve duzenledigi tum etkinliklerin
    organizasyonunun basari ile yapilmasindan sorumludur.

    2.- Calisma Gruplarinin Durumu
        LKD bunyesinde aktif ve beklemede olan calisma gruplarimiz
    sunlardir;
    > Seminer Calisma Grubu (Aktif)
    > Web Calisma Grubu (Aktif)
    > Etkinlik Calisma Grubu (Aktif)
    > Basarili Ornekler Calisma Grubu
    > Belgeler Calisma Grubu
    > Yerellestirme Calisma Grubu
    > Kurumsal Cozumler Calisma Grubu
    > Proje Calisma Grubu

        Bu calisma gruplarinda gorev almak isteyenler aktif durumda
    olanlar ile direk CG yurutme kurulu ile, digerleri ile ilgili olarak
    (*)Yonetim Kurulu ile baglantiya gecebilirler. Calisma Gruplari ile
    ilgili detayli bilgi http://www.lkd.org.tr/'dan edinilebilinir.

    3.- Gonullu Yonetimi Calisma Grubu
        Son yapilan Genel Kurul'da, gonullu organizasyonunun ve
    yonetiminin onemi tartisilmis ve bu konuda bir Calisma Grubu
    kurulabilecegi fikri ortaya cikmisti. Sayin Didem Kamoy'un da bu konuda
    on bir incelemesi bulunuyor. Yonetim Kurulunun da sicak baktigi bu
    konuda sorumluluk ustlenebilecek gonullu penguenlere ihtiyacimiz var.

    4.- Destek Cagrisi
        Linux Kullanicilari Dernegi, Turkiye'de Ozgur Yazilim bilincinin
    olusmasi ve yayginlasmasi yonunde adimlarin hizla atilmasinda tum
    camianin destegini beklemektedir. Tum fikir ve goruslerinizi bizlerle
    paylasin, gonullu olun.

    (*) Yonetim Kurulu yk@lkd.org.tr

    --
    Saygilarimizla,