[dernek] Re: senlik

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 14:14:02 EEST

    Selamlar,

    Thu, Jul 31, 2003 at 02:31:56AM +0300 , Onur Kucuk :

    > Etkinlik-cg nin ayaga kalkmasindaki engel nedir ?
    >
    > Bu konuda yapabilecegimiz bir yardim olabilir mi ?

    Oncelikle bu kadar gec gelen cevap icin ozur dilerim.

    Etkinlik-cg icin gorevi ustlenecek ve CG olusumu icin organizasyonu
    hazirlayacak bir gonulluye ihtiyacimiz var oncelikli olarak. Istedigimiz
    kisa surede CG'nin olusturulmasi ve hayata gecmesi, senligi de goz onune
    alirsak.

    Bununla birlikte etkinlik-cg'nin olusumu icin yeterli kaynaga sahip
    degilsek, senlik sorumlulugunu ustune alacak ve organizasyonunu
    saglayacak bir gonulluye ihtiyacimiz var. Hatta bundan sonra senlik gibi
    ani is yogunlugu gerektiren konularda hep bu yontemi izleyebiliriz. YK
    icerisinde konuya bu sekilde bir yaklasim getirmistik fakat detaylari
    burada birlikte konusabilir, son karari alabiliriz.

    Konu ile ilgili goruslerinizi bekliyorum.

    iyi calismalar,

    --
    |          |  Baris Metin
    |          |  Software developer, IT consultant