[Dernek] Re: lkd tanitim slaytlari

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 20 Aug 2002 - 22:05:07 EEST

Merhaba,

Tue, 20 Aug 2002 15:06:04 +0300 (EEST) tarihinde "Cetin, Gorkem" <gorkem@gelecek.com.tr> yazdi:

CG> Adını hatırlamıyorum, saygın bir arkadaşım LKD'nin web sayfasındaki ppt ve
CG> word belgelerinin kurumun saygınlığına gölge düşürdüğünü söylemişti. En
CG> azından bilgilerin bir kaç formatta olması gerektiğini de belirtmişti,
CG> yanlış hatırlamıyorsam. Böylece isteyen istediği türde dosyayı
CG> açabilecekti.
Kesinlikle dogru. Gonul ister, en azindan ppt, sxi ve html formatlarinda (html slayt) seklinde seminer.linux.org.tr'de bulunsun.

Web / veritabani dizayni acisindan iyilestirme gerekiyor seminer web'ine. Acikcasi aciliyetten dolayi ayak ustu Dervis ile Pazar ogleden sonramizda yapmistik. Bir-iki kez web ve listelerde duyuru yapildi, grafik dizaynini Volkan Yazici yapti sagolsun, ancak arka planda hala is gerekiyor. Su anki veritabani dizayni sadece bir dosya aliyor (ayni sekilde sadece bir konusmaci, birden fazla konusmaci olursa sadece birini yaziyoruz), yaparken farkli formatlari dusunmemisiz.

Web'in surekli bakimi icin web-cg'nin ana www.linux.org.tr web sitesi disinda diger calisma gruplarinin sitelerinin de calismalarini ustlenmesi, onlar icin gonulluler kanalize etmesi konusunda gecen gyk toplantisinda (haziran'da olabilir) oneri goturmustum ancak yk'miz gorusmeler sirasinda calisma gruplarinin istek / onerilerine sirayi getirememis(mis)ti.

Aslinda ortada yapilacak olanlar oyle cook buyutulecek olaylar degil. Ama ortada bu kadar cok php/mysql canavari varken, sirf iletisimsizlik - organizasyonsuzluk nedeniyle artik web-veritabani dizayni ile de organizasyonda calisan bir avuc insanin ugrasmasini yanlis buluyorum.

Insan gucu acisindan neredeyse varlikta yokluk cekiyoruz ilginc bir bicimde :-)

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694