[Dernek] Re: lkd tanitim slaytlari

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 20 Aug 2002 - 15:06:04 EEST

> Merhaba,
>
> Hazir biraz liste hareketlenmisken, her seminer baslamadan once 5-10 dakika sureyle anlatilan ve sorularin cevaplandigi dernegi tanitan bir slayt seti var.
>
> Onun uzerine yorumlar, duzeltmeler, fikirler alabilir miyiz?
>
> http://seminer.linux.org.tr/dosyalar/lkd-tanitim.ppt

Adını hatırlamıyorum, saygın bir arkadaşım LKD'nin web sayfasındaki ppt ve
word belgelerinin kurumun saygınlığına gölge düşürdüğünü söylemişti. En
azından bilgilerin bir kaç formatta olması gerektiğini de belirtmişti,
yanlış hatırlamıyorsam. Böylece isteyen istediği türde dosyayı
açabilecekti.

--
Görkem