[bsd] Re: FreeBSD 5.2.1 hakkinda

---------

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 10:25:53 EST

    gdm i aktif ettim gnomeye girdim müzik dinledim, Freebsd 5.2.1 de yaptim
    bunlari lakin safe modde girebiliyorum. normal açilista bu "mountroot>"
    olayi ile karsilasiyorum buna sebebde tahminimce Freebsd 5.2.1 in kurulum
    asamasindaki bi problemden.
    :) biraz agir bir yargilama ama ben ilk kurulum asamasinda normal kurulumda
    disk partitionlarimi göremedim diskimi tek parça halinde gördü.
    kurulumada safe modda girdigimde normal disk bölümlerimi görüyor çok garip
    ama öyle ya.

    Diskim Samsung 80 gb 7200 rpm
    4.9 kurdugumda sorunsuz gördü kurdu hersey normaldi.
    ama 5.2.1 diskimin bölümlerini görmüyo ya insani trajikomik bir duruma
    sokuyorrr.

    4.9 da kalsaydin kardesim napacan 5.2.1 i diye düsünebilirsiniz hemen
    açiklayayim
    4.9 da nForce2 destegi yok ayrica masa üstü uygulamalarini daha genis
    kapsamda kullanmak istedim.

    Bu isletim sistemi daha yeni belki bizlerin için ama unix in 2 simarik
    kardesindense kendisini kullanmayi istedim.
    (simarik kardesler windows ve linux) :) herneyse
    benim bu derdime çare bulacak bi bsd ci arkadas varmi?