[bsd] FreeBSD 5.2.1 hakkinda

---------

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 09:14:22 EST

    Selam Arkadaslar

    Ben FreeBSD adli kitabi aldim ve 4.9 sürümünü kurdum.
    normal olarak denildigi gibi kuruldu lakin kde de sorun vardi kurulum
    asamasinda failed verdi
    bende gnome yi tanitmaya çalistim ondada login ekranini bi türlü
    linuxdakiler gibi yapamadim her defasinda xfree86 nin login ekrani geliyordu
    bazen login olabiliyorum bazen olamiyordum.
    bende internetten 5.2.1 sürümünü indirdim 2 cd olarak görünüyordu ikisinide
    indirdim lakin tek cd den kurulum yaptim

    kurulumda standart dedigimde disk bölümlerini görmedi tek parça halnde gördü
    oysa bende win2000 kurulu ve 4.9 u 2. partitiona kurmustum
    ama bu 5.2.1 o bölümleri görmedi bende safe mode ile açtim boot edip orada
    customda görebildim herneyse eski 4.9 u sildim ve üzerine yeniden disk
    bölümü yapip 5.2.1 i kurdum hersey normal gitti kurulum bittikten sonra
    F1 ??
    F2 FreeBSD
    Default F2

    buraya kadar hersey nolmaldi
    F2 yani Freebsd yi açtigimda karsima

    Mounting root from ufs:/dev/ad0s2aRoot mount failed: 22Manual root filesystm
    eg. ufs:/dev/da0s1a ? List valid disk boot devices <empty
    line> Abort manual inputmountroot> _böyle bi mesaj geliyor. bu 4.9 da
    gelmemisti.bi çok deneme yaptim ufs:ad0s2a, ad0, vs.. gibi ama olmadi nerede
    hata yaptim bilmiyorum.FreeBSD login ekraninda 3 yani Safe mode ye geçersem
    normal bi sekilde açiliyor. Yeniden herseyi silip kurmam mi gerekiyor
    (win200 hariç tabi onu silemem su anda).Bana yardimci olursaniz çok
    sevinirim.donanim : Amd athlon 2500+, ati radeon 9200, 256 mb DDram, jetway
    n2pap(nforce2) mainboard, samsung 80gb 7200 hdd. samsung cd-rw 52x32x52,