[bsd] Re: vinum...

---------

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Fri 26 Sep 2003 - 04:28:49 EDT

    Amacınız gelen maillerin yedeğini almak ise şöyle
    yapabilirsiniz.
    İkinci diske de aynı sistemi kurun.
    Her kullanıcı için bir yedek kullanıcı tanımlayın. Bu
    yedek kullanıcıların home dizinini ikinci diskteki
    home dizin olarak gösterin. Her kullanıcıya gelen
    mailin bir kopyasının o kullanıcının yedeğine de
    gidecek şekilde mail serverı ayarlayın. İkinci diskin
    sadece home dizini mount edilmiş olması yeterlidir.
    Yalnız belli sürelerde ikinci diskteki maillerin
    silinmesi gerekiyor.
    Kolay gelsin
    Devrim