[bsd] vinum...

---------

From: Mesut GULNAZ (mesutgl@pa.edu.tr)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 02:17:21 EDT

    öncelikle merhabalar. aynı makine üzerinde aynı özellikte 2 HDD im var. bsd
    mail sevrerımı sadece birisi üzerine kurdum ve çalışıyor. diğer boş HDD nin
    ise kullanılmakta olan bu HDD nin haftalık yada günlük yedekleme yapabilen
    bir mirror ı olmasını istiyorum. yapabilir miyim? böyle birşey mümkün mü?

    vinum ile bunu yapabilir miyim?
    vinum ile ilgili hiç türkçe döküman var mı?

    bsd mail server için ücretsiz virüs programı var mı?