[bsd] BSD'de X Window Sorunum

---------

From: Veli Akcakaya (vakcakaya@yahoo.com)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 10:18:34 EET

    Merhabalar,
    Ben bilgisayarıma FreeBSD 4.7'yi yükledim. Bunu
    yüklerken X Window ile ilgili seçenekleri de yükledim
    fakat çalıştıramıyorum.

    xf86cfg komutu ile gelen pencereden ayarlarıda yaptım
    ancak konsolda X yazdığımda grafik ekran geliyor ve
    öyle kalıyor. X'i çalıştırdıktan faklı bir konsoldan
    'top' komutunu verdiğim zaman XFree86'nın meşgul
    ettiği CPU oranının giderek düştüğünü görüyorum. Hatta
    0'a iniyor.
    Ben WindowMaker kullanmak istiyorum, konsolda 'wmaker'
    komutunu verdiğimde ekranı açamadığına dair bir mesaj
    veriyor ve çalışmıyor.

    xinit diye bir komut verdiğim zaman ise WindowMaker
    pencere sistemi geliyor ancak ekran görüntüsü çok
    berbat, mavi bir ton hakim ve yazılar falan hiç
    anlaşılmıyor.

    Bilgisayarım :
    P166 MMX,
    1MB S3 Trio64/V2 Ekran Kartı
    80MB RAM,

    Sorunum neyden kaynaklanıyor olabilir yardımcı
    olursanız sevinirim. Çünkü FreeBSD ile WindowMaker'i
    kullanmak istiyorum.
    Teşekkürler