[bsd] Re: Trafik Izleme

---------

From: Murat SULUHAN (msuluhan@softhome.net)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 13:56:09 EET

    Merhabalar

    acikcasi trafshow kullanmadim, su andaki networkumde bsd gateway/fw
    konumunda calismiyor, dolayısı ile deneme imkanim yok

    ama bir de ntop diye bir uygulama var
    /usr/ports/net/ntop

    yine make all install ile kurabilirsin, bu biraz daha degisik bir uygulama
    biraz memory tuketir ama guzeldir

    Saygilar
    Murat

    bu arada port update ile ilgili notta postupdate yazmisim, portupdate
    olucakti, duzeltir ozur dilerim