[bsd] Re: Trafik Izleme

---------

From: SaLaHaNa (salahana@postaci.com)
Date: Tue 18 Mar 2003 - 13:49:18 EET

    Tesekkurler. Kurdum ama cok net seyler goremiyorum. Yani icerden
    disariya giden istekler konusunda s=FDk=FDnt=FDm var. Asagidaki bir =
    c=FDkt=FD buna
    ornek. Benim istedigim icerdeki ip'lerden orn: 192.172.2.14:80 ip
    disarda 66.213.77.34:80 ip ile haberlesmeye calisiyor yada birseyler
    yapiyor yada ne kadar trafik uretiyor bu icerdeki ip bunu ogrenmek
    istiyorum. Ama trafshow'da bunu goremiyorum. Asagidaki benzer ciktilari
    veriyor.=20

    baym-gw19.msgr.hotmail.com.. http 212.154.122.131..2507 tcp 1102
    67