[bsd] Re: ssh

---------

From: Engin Öztürk (engin@enginozturk.com)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 14:16:15 EEST

    Cok cok tesekkurler Can Bey ;

    Aslında bu onlemleri aldım ama gunun birinde ben nasıl olduda kullanıcılara
    ssh dan /etc yi /var ı vs yi actım demek istememek adına sormustum ki bu
    durumda hic sorun kalmadı.
    Aslında bu istek cok cok basit yaklasımla bir kullanıcı /var/log/httpdlog
    daki detayları "göremesin" gibi yaklasımlardan kaynaklanmıstı ki bir
    guvenlik acıgı olarak algılanamaz ..

    Teşekkürler