[bsd] cvsup

---------

From: Emre BALCI (emrebalci@yahoo.com)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 17:21:32 EEST

    Selamlar freebsd nin kendini cvsup ile kendini
    guncelleme seklini anlamaya calısırken takıldıgım bazı
    noktalar oldu umarım yardımcı olursunuz...

    bir uygulamanın package ve ports olması arasındaki
    fark nedir ? kurulu bir port ve package nasıl
    guncellenir nelere dikkat edilmelidir?

    ornegin kendimi sistemim uzeride kurulu olan sadece
    apache yi guncellemek istiyorum bu işlemi adım adım
    nasıl gerceklestirebilirim ?

    şimdiden tesekkur ederim...