[bsd] Re: BSD'ye nasil baslamali

---------

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 12:10:26 EEST

Merhaba,
1. FreeBSD ile başlamak daha kolay olur.
slackware benzeri kurulum programı vardır.
Openbsd kurulumu ise sadece komut satırından
ibarettir ve kurulumu öğrenmesi FreeBSD'e göre
daha zordur.
2. FreeBSD kurulumunda boot manager
kısmını atlayın. Linux üzerinde
çalışan lilo veya grub ile
açılış sıralamasını
ayarlayabilirsiniz. Kuracaksanız önce win2k
kurun.
3. Orijinal siteleri en iyi kaynaktır.
www.freebsd.org, www.openbsd.org
Türkçe dökümanlar için www.enderunix.org olabilir.