[bsd] Re: Disk Kotasi

---------

From: Huseyin YUCE (hylist@marmara.edu.tr)
Date: Fri 04 Apr 2003 - 09:32:16 EEST

    Merhaba SaLaHaNa,

    kerneldan
    "options QUOTA"
    destegini vermen gerekir GENERIC kernalda bu yok..

    daha sonra rc.conf dosyasina

    enable_quotas="YES"
    check_quotas="YES"

    eklemen gerekir.

    ayrica
    fstab dosyasina hangi partitiona eklemek istiorsani options a
    userquota,groupquota eklemeniz gerekir.

    ornek olacak olursa..

    /dev/amrd1s1e /home ufs rw,userquota,groupquota 22

    edquota -u username
    edquota -g groupname

    komutlari ile quota lari aktif edebilirsiniz..

    --
    Saygilar,
    Huseyin YUCE