[bsd] kernel derleme sorunu

---------

From: SaLaHaNa (salahana@postaci.com)
Date: Thu 03 Apr 2003 - 10:19:21 EEST

    Arkadaslar freebsd 5.0'in kernel'ini derlemeye calistim. Amacim ipfilter
    ozelligini eklemekti. /usr/src/sys/i386/conf altindaki GENERIC dosyasini
    salahana olarak kopyaladým ve icindeki degisiklikleri yaptim.

    machine i386

    cpu I486_CPU

    cpu I586_CPU

    cpu I686_CPU

    ident salahana

    maxusers 128

    options ICMP_BANDLIM #Rate limit bad replies

    options KBD_INSTALL_CDEV # install a CDEV entry in /dev

    options IPFILTER

    options IPFILTER_LOG

    options IPFIREWALL

    options IPFIREWALL_DEFAULT_TO_ACCEPT

    parametrelerini ekledim / degistirdim. Bu dosyayi bu sekilde kaydedip
    ciktiktan sonra config salahana dedigimde karsima unknown option
    "ICMP_BANDLIM" diye bir hata msg veriyor. Bu satiri comment'leyip tekrar
    config salahana diyorum bu defa herhangi bir hata vermeden;

    Don't forget to do a ``make depend''

    Kernel build directory is ../../compile/dontouch

    Msg aliyorum.

    Sormak istedigim kisaca su. Bu unknown option "ICMP_BANDLIM" msg neden
    gelir ? Nerede eksik yapiyorum ? Bunu kullanmadan kernel'i derlesem
    guvenlik acisindan bir problemle karsilasirmiyim ? Tecrubelerinizi
    bekliyorum acikcasi.