[belge-cg] Re: belge-cg'deki tartismalar

From: Baris Ozyurt (baris@yuce.com.tr)
Date: Fri 24 May 2002 - 09:19:01 EEST

Merhaba,

Liste disinda da Nilgün Hanim' la özel e-posta adreslerimizden yaptigimiz yogun sayilabilecek trafikten sonra ortak paydada bulustugumuzu düsünüyorum.

Sanirim kimse listede dogru bildigini söyledigi ve dogru bulmadigini elstirdigi icin suclanamaz. Hepimiz ayni isi yapmak icin ugrasiyoruz, konusmamiz ve tartismamiz cok normal.

Kisisel olarak bana tarzimin kirici ve kaba olduguna dair elestiriler yapildi. Tekrar okuyunca aslinda yazdiklarimin cok da kibar olmadigini ben de farkediyorum. Kisisel saldiri sayilabilecek cümlelerimden ötürü Nilgün Hanim' dan özür diledim, bir kez de listede dilemek ve tartismanin bir boyutuna sahit olan diger insanlara burada bir parcalama vs. olmadigini belirtmek istedim.

Berk Demir' i uzun sayilabilecek bir süredir tanir ve yaptigi isleri cok begenirim. Nilgün Hanim' i da yaptigi islerle taniyacak ve sevecegim. Hem Berk Demir' le hem de Nilgün Hanim' la birlikte calisacagim.

Netice itibariyle; kimse bir yere gitmiyor, herkes burada degil mi?

O zaman Berk' in elestirdigi konuya el atalim. Nilgün hanim icerigi hazirlarken, web' in bu icerigi göze hos gelecek sekilde sunmasini saglayalim. Bu isi yapacak bir web calisma grubumuz var. Itiraz gelmezse birazdan linux@linux.org.tr ' de ve web-cd@linux.org.tr ' de bu fikri duyuracagim.

Ne kadar tartisirsak tartisalim, amac hep iyi olani bulmak.

'May The Source Be With You'

Sevgiler,

Baris Ozyurt