[belge-cg] belge-cg'deki tartismalar

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 24 May 2002 - 06:03:47 EEST

Merhablar,

1. belge.linux.org.tr nin taniminda eskdien kalma tanimda
durdugu icin,
bir karisiklik cikmis. duzeltildi. Bilginize.

2. Listedeki tartismalar cok uzuntu verici.
Arkadaslar, birbirimize karsi cok daha hosgorulu olmaya
davet ediyorum. Ben LKD baskani olarak, bu ekipten kimseden
vazgecmek istemiyorum. Her biriniz, LKD icin/ Linux icin
onemlisiniz. ama, lutfen daha itidalli davranin.

Her calsiama grubu icin laison amacli, LKD/YK ile calsiam
grubu iliskilerini goturen/gozeten bir YK uyesi atanamsi nomal
bir uygulmadir. Biz bunu TBD'de yapiyoruz. EN basta calsiam
grubunu kurarken yapiyoruz. Belge CG'de ise bu Senlik
sirasinda yapilan calisma grubu toplantsinda bu yapilmis
durumda. Berk biizm cok caliskan bir YK uyemiz, oan sahip
cikariz.
Ama, ayni sekilde Nilgun hanima da sahip cikariz; Linux'a
destek veren herkes, LKD uyesi olsun olmasin LKD'nin sahip
ciktigi bi rkisidir. Daha da onemlisi, Linux icin verilen her
emege biz sahip cikariz. Lutfen, birbirnzie karsi cok daha
fazla hosgorulu ve anlayisli olun. Hep beraber calismak
zorundayiz.

Belgelerin formati konusinda kendi nacizane fikrilerimi
soyliyeyim. Kanimca, belge calisma grubunun birincil musterisi
yani basliyanlar, ozellikle ingilizce bilmiyenler.
Bu nedenle, bunlara gore uyarlanmis, dokumanlari muhakkak
uretelim. Bununla birlikte, Nilgun hanimin onerdigi formatlari
da tutmanin bir zarari yok. Bunlarin hepsini birlikte
yapamazmiyiz? Bir format uyumlulugu icinde, hem bagimsiz parclar
hemde tek bir butun haline yapmak mumkun olabilir mi?
bir scriptle. butunden kucuk parcalari uretmek mumkun
olabilir.

Tekrar, herkesi daha hosgorulun olmiya, ve Linux icin / LKD
icin beraber calsiamaya cagiriyorum. hepinize ihtiyacgimiz
var. Lutfen, berber calsialaim.

Saygilar
Mustafa Akgul