[belge-cg] Re: NASIL Belgeleri

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Tue 14 May 2002 - 07:27:25 EEST

Nilgün Belma Bugüner wrote:

> Şimdi kitabı LDP'deki belge organizasyonuna göre düzenleyip,
> varsa türkçelerini, yoksa ingilizcelerini koymayı düşünüyorum.

Münasiptir. Hem web düzenini basitleştirir, hem de Türkçesi olan belge
zaten büyük olasılıkla kullanıcının hard diskinden tutun da LDP web
sitesine kadar pek çok yerde var.

Belgeler az biraz düzen aldıktan sonra LDP'den bu siteye link vermesini
istemek yerinde olur kanaatindeyim.

Elinize sağlık, gerçekten faydalı bir çalışma oldu.

Esen kalın,
Deniz