[basari-cg] Re: [dernek] Basar-CG mevzusu (is plani dahilinde..)

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Wed 12 May 2004 - 14:51:24 EEST

Selam,
Arda'ya katiliyorum. Bu calisma grubunun LKD hedefleri dogrultusunda cok
stratejik oldugunu dusunuyorum. Bu calisma grubu icerisinde ben de aktif
olarak calismak isterim.

Cengizhan hocam, ne durumdayiz; neler yaptik, neler yapmaya calisiyoruz?

selamlar,
-bd

--
Burak DAYIOGLU
Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.