[basari-cg] Basar-CG mevzusu (is plani dahilinde..)

---------

From: Arda CETIN (arda@linux-sevenler.org)
Date: Wed 12 May 2004 - 00:08:40 EEST

Selamlar,

Sevgili Turker Gulum mesajinda, "Senlik ve Genel Kurul yaklasirken Burak
Dayioglu tarafindan ortaya atilan ve bence cok dogru bir is olan LKD'nin is
plani hazirlama konusundaki su ana kadar olusmus gorusler eminim ki yeni
secilecek yonetim kuruluna aday olacaklara isik tutacaktir" demis. Bu soylem
dahilinde sahsen uzerinde durdugum(durulmasini istedigim) Basari Oykuleri
Calisma Grubu konusu mevcut. Cunku LKD etkinliklerinden sonra Linux'u
duyurabilecegimiz en etkili yontem oldugunu dusunuyorum.
Daha onceden maddeler halinde fikirleri mi belirttigim mesaja pek ilgi
goremedim. Simdilik onemli degil bu.
Ancak bu CG icin ilgi beklemek yerine ben (fikir, oneri, proje, dusunce vb.
haricinde) biseyler yapmak istesem...
Ornegin, en basitinden GNU/Linux ile basari yakalamis firmayla bir basari
oykusu yaratilsa bunu kime sunacagim.
Basari-CG Baskani Cengizhan Kaptan? (Bkz. LKD web sitesi, CG sayfasi)

(Eger "tam da genel kurul zamani" diye zamandan dolayi sikayet ederseniz
anlarim.Ama bu mesaji Genel Kurul'dan once yazmak bilhassa isterim.
Bilgilerinize..)

Saygilar, sevgiler..

--
Arda CETIN
arda~linux-sevenler.org       arda~linuxmarket.org