[LINUX:6058] Re: vodoo

ONUR KUCUK (okucuk@yahoo.com)
Thu, 13 May 1999 04:22:15 +0300 (EET DST)

--- Egemen Ergel <egemen.ergel@teklan.com.tr> wrote:
> selamlar.
> elimdeki Asus v3400 TNT ekran kartimi linux uzerinde
> X ile birlikte
> sorunsuuz kullanabiliyorum.
> ancak yeni bir secenek olarak
> diamond vodoo 3 bir ekran kartinin X ile birlikte
> calisip calisamadigi
> bilgisine ihtiyacim var.

Hmm, yanlisim olabilir ama Voodoo 3 un uretim hakkini baska bir firma
satin aldi (tek bir kart ureticisi voodoo3 yapabilecek) . Yani Diamond
Voodoo 3 kart olmamasi lazim. Eger Diamond voodoo2 ve voodoo icin
soruyorsaniz http://www.3dfx.com da bu konuyla ilgili bazi gerekli
dosyalar ve aciklamalar var . Belki Voodoo3 ile ilgili bilgi de
konmustur. Voodoo3 cok yeni bir kart oldugu icin bana linux destegi
daha yoktur gibi geliyor , ama bilgisi olan varsa benim de sahsen
ilgilendigim bir konu . Her turlu yardim icin tesekkurler :)

Onur Kucuk

Sevgi,Saygi,Sabir,Linux . . :)