[LINUX:6057] Re:

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 13 May 1999 01:00:18 +0300 (EET DST)

On Wed, 12 May 1999, Ozan Ozkara wrote:

> bencede ozgure katiliyorum

Simdi iki kiside bu maile cevap yazarsa yanlis anlasildigimi dusunmeye
basladim..
BEn ne yaptim ki?! Linuxu ogrenmek guzel bisey.. Insanlarin bazi seeyleri
arastirarak bulmasi da baska guzel.. Burda kimseye laf atma ile ilgili bir
kaygim yok.. Aslinda aksine benim icin sevindirici bir olay.. insanlarin
sorunlarinin olmamasi vya kendi sorunlarini cozebilmeleri.. Turkiyedeki en
iyi ve saglikli calisan listeye sahibiz.. Ve liste loglarinida
incelerseniz elimden geldigince listeye destek verdigimi dusunuyorum.. Ben
bunca zaman yardim icin ugrasip neden simdi insanlari igneleyim ki?
iyi calismalar ve yanlis anlasilmamak dilegiyle
dS

Biz herseyi oldugu gibi degil, bize gore olmasi gerektigi gibi goruruz.
(H.M.Tomlinson)