[LINUX:4346] Re: /dev/usb

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 15 Mar 1999 14:34:28 +0200 (EET)

Date: Mon, 15 Mar 1999 14:34:28 +0200 (EET)
From: Devrim SERAL <devrim@tef.gazi.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:4346] Re: /dev/usb

On Mon, 15 Mar 1999, Murat Koc wrote:
> Asagidaki sorunun cevabini bilen birilerinin oldugunu dusunuyorum.
> Ama sanirim ya cani basit seylere cevap vermek istiyor ya da bilen
> birileri yok.
> Bu kadar zor sorular sordugumu zannetmiyorum.
> 2 hatfadir ftp yi background da nasil calistirim diye gelen maillere
> bir suru cevap geliyor. Ama boyle bir soru icin cevap gelmiyor.
> Cevabi vermeniz de onemli degil sadece nereden dokuman bulabilecegimi
> soyleyin yeter.
Haklisiniz herkes kendi bilgisi dahilinde cevap vermeye calisiyor...
Siz cevap almadiginiz icin bende hemen HOWTO dokumanlara baktim..
http://peloncho.fis.ucm.es/~inaky/uusbd-www
diye bir adreste Linux icin USB calismalari oldugunu buldum..
Ordan bakip bilgi alabilirsiniz..
Yada tarama motorlarindan USB+Linux diye aratsaniz buyuk ihtimalle bircok
sey cikar..
iyi calismalar..
dS