[LINUX:4184] Re: LINUX neden standard degil?

O.Volkan HATEM (volkan@tel-soft.com)
Wed, 10 Mar 1999 16:54:40 +0200 (EET)

On Wed, 10 Mar 1999, Huseyin KOYUN wrote:

Linux Standard Base (LSB) adli bir calisma grubu var.
RedHat haric diger tum buyuk dagiticilar anlasmaya vardi.
RedHat ise "yazili bir standart" cikmadan onaylamayacagini
soyluyordu. Istenilen dokumanin hazirligi yeni bitirilmis
ve RedHat'in cevabi bekleniyor.

http://www.linuxbase.org/

-volkan