[LINUX:4174] LINUX neden standard degil?

Huseyin KOYUN (hkoyun@havelsan.com.tr)
Wed, 10 Mar 1999 11:45:36 +0200 (EET)

Arkadaslar LINUX'da neden bir standard yok?
DEVRIM SERAL sunu soyluyor:
>Eger konsola giris yapilmamasini isterseniz..
>/etc/login.access dosyasi ile oynarsiniz..
>-:ALL EXCEPT root ali:console
>root ve ali disinda kimse consoldan giris yapamaz

Ben RedHat 5.1 kullaniyorum, bakiyorum /etc altinda login.access diye bir
dosya yok. Bu onemli bir konu degil mi?
Ya da soyle bir calisma yapilabilir: RedHat, Slakware ve SuSe'de (Varsa
diger linux turlerinde) hangi dosyalar denk. Yani Slakware'de
/etc/login.access 'in RedHat'deki karsiligi login.defs (atiyorum) falan
gibi... Boyle bir tablo falan olustursak faydali olabilir. Ya da ileri de
bir standard saglanacak mi acaba?

Huseyin KOYUN
Ar-Ge Bilgisayar Muhendisi

Yazilim Departmani, COE Grubu