[LINUX:26735] FW:

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Sat 31 Mar 2001 - 07:46:37 EEST

-----Original Message-----
From: zekeriya cerit [mailto:czekeriya@yahoo.com]
Sent: Friday, March 30, 2001 9:21 PM
To: vasfi@bornova.ege.edu.tr

Mari Türkmen Türk lisesi linux groups

selam
redhat 6.2 kitabı ile cd si mevcut kurulum başarı ile
gerçekleşti.aşağıdaki sorunlarla karşılaştım.
 ben yeni linux kullanmaya başladım.kurulum başarı ile
tamamlandı fakat ses kartımı ve modemimi tanıdımı
tanımadımı anlamadım.öncelikle tanıdığını nasıl
anlayabilirim.tanımamışsa nasıl tanıtabilirim.ses
kartım ameze onboard ac 97 ses kartı modemim us
robotics int.modemimi tanıttığım zaman internet
ayarlarını doğru bir şekilde nasıl
ayarlamalıyım.modemimi tanıdığını nasıl
anlayabilirim.ben Türkmenista da MARİ şehride Türk
lisesinde öğretmenlik yapıyorum.burada kaynak
sıkıntısı çekiyoruz. okulumuzda linux groups
oluşturduk klüp faaliyeti olarak.bu iş için bir odamız
ve bilgisayarımız mevcut. ayrıca her türlü tavsiyeye
açığız.
yardımlarınızı bekliyoruz teşekkürler.

http://personal.mail.yahoo.com/?.refer=text

This e-mail and any files transmitted with it are confidential and intended
solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.
If you are not the intended recipient you are hereby notified that any
dissemination, forwarding, copying or use of any of the information is
prohibited.

The opinions expressed in this message belong to sender alone. There is no
implied endorsement by TURKCELL.

This e-mail has been scanned for all known computer viruses.