[LINUX:26734] Re: Microsoft Linux Web Server'larını yok etmeyi planlıyor

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sat 31 Mar 2001 - 07:32:53 EEST

Selamlar..

Bill amcamiz her yeni isletim sisteminde bunlari
vadeder, biz hep bir onceki sistemi arariz. Millet
cilgin gibi Win2k dan NT'ye cark ediyor. Guya W98'de
kandini onaracakti. Efendim "blue screen of death"
durumunda dosyayi kaydetmeden cikmiyacakmis. Ne
avanakca bir laf. CPU exceptionlari laf olsun diye
degildir. Ya hatali pointer islenen datayi
gosteriyorsa.. Yutturmaca kokten.

Hic kimse Linux'u bedava diye kurmuyor. Eger MS icin
300 gunluk uptime sureleri dogal sayilmaya baslarsa,
seve seve gider XP Filan kurariz. Acirimki, bir takim
saskinlar gider bunu kurarlar, gene ortalik perisan
olur.

Bu arad Lion virusunu silmek zormus. Elinde mevcut
olan var mi ? Gonderirseniz inceleriz hep beraber..