[LINUX:26679] Yine Ben Slackware 7,1 mouse problemi

From: Nedim Bozkurt (nedimb@karsan.com.tr)
Date: Fri 30 Mar 2001 - 08:12:42 EEST

Günaydın arkadaşlar,

Windows 2000 Advance Server kurduğum bir makinaya linux Slackware 7,1
kurdum herşey çok güzel
kurulum yaptı ekran kartını filan ayarladım ancak bir türlü mouse hareket
ettiremedim.

hem PS/2 hemde com1 den serial mouse denedim ama olmadı ayrıca linux boot
ederken ps/2 mouse
görüyor ama startx deyince mouse çalışmıyor...

iyi çalışmalar