[LINUX:26668] konu disi(c programlama)

From: xxxx xxxxx (serdar323@hotmail.com)
Date: Thu 29 Mar 2001 - 20:48:24 EEST

Konu disi olmasina ragmen "c" bilen arkadaslardan yardim gerlirse sevinirim...

   Bir mikroislemciyi programlamaya calisiyorum. Tanimlamis oldugum 10 kadar fonksiyonda kullanilan int degiskenini global olarak tanimlayarak
ortak kullanilmasi durumunda, memori acisindan daha kazancli mi olur?

Saygilarimla ...