[LINUX:26530] YNT: disk uctu aciil

From: Mehmet Melik Kose (melik@ug.bilkent.edu.tr)
Date: Sun 25 Mar 2001 - 07:08:27 EEST

arkadaslar merhaba
20.4 gb harddisk te win98 /2000ntfs be5pro ve gelecek
vard}.d|n me ye terfiedeyim dedim.i~te herzaman kint
bvl|m| var falan dedi gecti format atmadan kuram}yorum
dedi at ozaman dedim.att} kurdu kurduktan sonra
bakt}m.hig bvl|m yok sadece fat32 var ama partion
magic 601 le bak}nca vnceden windowsun oldupu bvl|m
ac}k bir renkle gvsteriliyor.windowsda 5.87 gb }
gvr|yor.fips diskdurid fdisk hepsi sadece 20400mb
fat32 gvr|yo hda2 deki ntbvl|m|nde 4gb kadar gok
vnemli bilgiler var ya winwows u yeniden
kurdum(98).hala nt bvl|m| var diyo nas}l kurtar}r}m
acaba
biraz uzatt}m ama ancak anlatt}m ...:(

herkese tesekk|r
iyi gal}~malar

Eger daha once win 2000 icin bir recovery disk olusturmussaniz onu kullanin
sorun cozulur.
Yok eger olusturmamissaniz o zaman b'raz ugrastirir sizi. win me format
atarken win 2000 i goren ntdetect dosyasini da sildigi icin gormuyor. ve
tabi boot.ini dosyasi da mevta oldu. Bunlari eski haline getirmek icin win
2000 kurulum cd sini kullanin. Bilgisayari win 2000 cd sinden acin ve daha
once kurulu win 2000 i repair etme secenegini secin. Ne yazikki bu yuzde 80
ise yaramayacak repair etme yani formattan dolayi ama bi deneyin. Olmazsa
sifirdan win 2000 kuruyormus gibi (daha once kurulu oldugu hd bolumune tabi)
yapin. Kurduktan sonra My documents icinde onemli dosyalarinizi tekrar
kurduktan sonra goremeyeceksiniz ama merak etmeyin onlar diskte kayitli
olarak duracak. Documents and settings bolumunde hangi kullanici adi
altindaysa My documents ordan ulasabilirsiniz. Ayrica maalesef butun
programlari tekrar kurmak zorundasiniz win 2000 ile tekrar calismasi icin.
Donanimlar dahil...