[LINUX:26502] disk uctu aciil

From: canan karakaya (c_karakaya@yahoo.com)
Date: Sat 24 Mar 2001 - 11:32:00 EET

arkadaslar merhaba
20.4 gb harddisk te win98 /2000ntfs be5pro ve gelecek
vardı.dün me ye terfiedeyim dedim.işte herzaman kint
bölümü var falan dedi gecti format atmadan kuramıyorum
dedi at ozaman dedim.attı kurdu kurduktan sonra
baktım.hiç bölüm yok sadece fat32 var ama partion
magic 601 le bakınca önceden windowsun olduğu bölüm
acık bir renkle gösteriliyor.windowsda 5.87 gb ı
görüyor.fips diskdurid fdisk hepsi sadece 20400mb
fat32 görüyo hda2 deki ntbölümünde 4gb kadar çok
önemli bilgiler var ya winwows u yeniden
kurdum(98).hala nt bölümü var diyo nasıl kurtarırım
acaba
biraz uzattım ama ancak anlattım ...:(

herkese tesekkür
iyi çalışmalar